reklama

O Túžbach ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nebolo toho málo -

čo som chcela.

A pritom -

som tak skromná a nenáročná.

Poznám čaro

jednoduchosti, prostoty.

Slobodu

obyčajnosti

(a tej sa nevzdám).

Blaženosť

dôstojnej striedmosti.

Sama som obyčajná.

neveľká, takmer neviditeľná -

stopa.

Takmer ma niet.

A toľko som toho chcela....

_______________________

.... vrásky pod tvojím okom sa dotýkať,

hladiť ju,

vnímať jej plytkú brázdu.

..... vojsť do tvojich vlasov,

 (a možno)

nemôcť sa z nich vymaniť, veď -

 vieme aké sú.

Potichu sa o teba opierať,

vnímať mohutnosť tvojho tela,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

cítiť jeho silu.

Chcela som sa do Teba

zabaliť,

napiť sa z Teba,

občerstviť.

Sú chvíle, keď mi stromy nestačia.

Chcela som,

 .... začať hovoriť.

Zuzana Roy

Zuzana Roy

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  9x

V posledných rokoch ma najviac oslovili myšlienky a knihy Anselma Grúna - nemeckého benediktína, a slovenských feministiek z ASPEKTu. Píšu o tom, kde nám to drhne (v živote) a ako z toho von. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáWaldorfská škola/škôlkaFoto: Waldorfská škola/škôlkaVšetkýmVerše bez veršovLetters to AnimusMôj pes DastyPríbeh našej láskyBudúci prezident - aký si?

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu